Mijn aanpak

1.
Eerlijk en laagdrempelig
Niet elke klus hoeft via een uitgebreid offerte-traject te lopen. Ik werk graag in goed overleg en zoek altijd naar een praktische betaalbare oplossing. Zo houden we het overzichtelijk, transparant en persoonlijk.
2.
Kleine klussen & reparaties
Voor kleinere klussen in en om het huis, montagewerk of reparaties die vooraf goed in te schatten zijn, spreek ik graag een tijdsblok af (een ochtend of middag).
U stuurt mij eenvoudig per e-mail, WhatsApp of Signal een korte omschrijving van de klus of klusjes, eventueel aangevuld met een paar foto’s.
Op de afgesproken datum kom ik met het benodigde gereedschap en materialen om de klus te realiseren. U kunt ook meerdere kleine klusjes bundelen – dan kijken we ter plekke hoeveel er binnen het tijdsblok gerealiseerd kan worden, bijvoorbeeld om uw huis verkoopklaar te maken.


3.
Grotere klussen & verbouwingen
Voor werk dat langer duurt (één of meerdere dagen) kom ik het liefst ’s avonds even langs om de situatie te bekijken. Zo kan ik het werk goed inschatten, een plan en planning maken, een passende offerte opstellen en materialen bestellen.
Een offerte is vanzelfsprekend een voorstel dat u ook mag weigeren. Om te voorkomen dat wij beiden veel tijd in een traject steken zonder resultaat, zal ik duidelijk communiceren of het project iets voor mij is en in de planning past. Ik hoop dat u mij ook op dezelfde open wijze behandelt.
4.
Beschikbaarheid
Als parttime ondernemer ben ik beperkt beschikbaar en werk ik voornamelijk op vrijdag aan de klusprojecten. U ziet in de figuur hoe vol mijn agenda de komende maand is:
Groen = voldoende ruimte
Oranje = nog beperkt ruimte
Rood = waarschijnlijk vol, maar laat u niet tegenhouden contact te zoeken (want wellicht is er toch een mouw aan te passen)
Beschikbaarheid GekOpKlussen


5.
Materialen
Als u al materialen in huis heeft, kan ik bekijken in hoeverre wij die kunnen (her)gebruiken. Heeft u dat niet, dan denk ik mee over geschikte oplossingen die betaalbaar én degelijk zijn.
Soms is een schuifdeur van Ikea bijvoorbeeld prima bruikbaar als onderdeel van een maatwerkkast. Een andere keer verdient de keuze voor een duurder stopcontact zich snel terug in tijdswinst gedurende de installatie.
Ingekochte materialen breng ik in rekening op basis van de inkoopprijs en eventuele extra tijd die het verzamelen kost. Klein materiaal zoals een handvol standaard schroeven, goede pluggen of wat smeermiddel heb ik altijd bij me. Hiervoor reken ik standaard 5 euro (in totaal).
6.
Tarieven 2025 en andere kosten
Ik werk altijd minimaal 1 dagdeel bij u. Kan het werk niet binnen het afgesproken dagdeel worden afgerond? Dan werk ik na overleg door tegen €45 per uur.
Grotere klussen: inschatting op basis van nacalculatie of wij spreken een vaste prijs af voor het project (obv €45 per uur inclusief btw).
Ik reken geen voorrijkosten; mijn werkgebied is Woerden en omgeving en als de klus het toelaat, kom ik op de fiets.
Afval? Ik werk netjes en ruim het afval dat bij iedere klus ontstaat op. U kunt dit zelf weggooien of wegbrengen, maar ik kan dat eventueel ook voor u doen tegen een redelijke vergoeding.
Klusjesman in Woerden?
Neem vandaag nog contact op en ontdek wat ik voor u kan betekenen.